• ganoderma ganoderma-text V ČÍNE JI UŽ PO TISÍCILETÍ
    POVAŽUJÍ ZA VYNIKAJÍCÍ
    LÉČIVOU ROSTLINU.
    EXISTUJE LÉČIVÁ ROSTLINA,
    KTERÁ NEMÁ ŽÁDNÉ VEDLEJŠÍ ÚČINKY
    ANI PŘI DLOUHODOBÉM UŽÍVÁNÍ.
    ZLEPŠUJE OBRANYSCHOPNOST
    ORGANISMU A TAKÉ JEHO SCHOPNOST
    SAMOLÉČBY.
  • ganoderma "ONE DRAGON MODELL" SPOLEČNOST MÁ CELÝ PRŮBĚH
    POD KONTROLOU - OD PĚSTOVÁNÍ AŽ
    PO KONEČNÝ PRODUKT.
  • ganoderma USKUTEČNĚTE
    SNY SE MĚNÍ V REALITU S DXN!
    PEČUJTE O SVÉ ZDRAVÍ! BUĎTE FINANČNĚ NEZÁVISLÝ! MĚJTE VYŠŠÍ ŽIVOTNÍ ÚROVEŇ! USKUTEČNĚTE VAŠE SNY!
video PŘIDEJTE SE!
TEĎ!
2010 únor
Po Út St Čt So Ne

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

 

 

Zapiš se na zpravodaj

Křestní jméno:

E-mail:

O výrobcích:   Obchodní příležitost:

Type the word!

captcha
Get a new text!

Zavoláme Ti!

Pokud máš pocit, že bys raději o tomto obchodě mluvil se mnou nebo s mým spolupracovníkem, zadej
Vaše jméno:

 

Please enter your country code next to your phone number!

Tvoje telefonní číslo:

 

nebo kontakt na Tvůj skype:

 

nebo e-mail adresu:

 

and type the word!

captcha
Get a new text!

 

úno

6

6. únor 2010 sobota

Na čem stojí úspěch moderní firmy?
1. DOBRÝ PRODUKT
Skutečně dobrý produkt. Prozkoumejte, pitvejte, ptejte se odborníků. Nabízíme řešení a pomoc lidem v celé škále zdravotních problémů a úpravě váhy.
Bohužel v současném světě kvalita produktu příliš nerozhoduje (přesto po ní ?jdeme"). Daleko důležitější je:
2. OBCHODNÍ MODEL/ZPŮSOBJste přehlceni neosobní reklamou? Přepínáte TV při reklamních blocích? Stejně jako mnoho dalších. Přemýšleli jsme o tom, jak uvést na trh naši novou značku bez přehnané reklamy.
Jak se lidé o nás dozví? Dokážeme využít nejrychlejší způsob marketingu v současném světě - Biz (Buzz) marketing a sílu Internetu. O co se jedná?
Komu více věříte: Halině Pawlovské v reklamě nebo Vašemu nejlepšímu příteli? Hloupá otázka. V podstatě nám jde o to, aby si lidé o nás povídali bez nás, bez přehnané reklamy, bez nutnosti je do toho nutit.
Jak?
Dáme jim něco co funguje (výborné produkty). Představte si, že naše produkty skutečně pomáhají (My to víme, Vy si to zatím představte ;-) Lidé si upravují váhu, dostávají se do kondice, jejich zdraví se zlepšuje. Vaše babička si koupila nové tenisky a vyrazila na túru, protože ji nebolí tolik klouby. Vaše nejlepší kamarádka se nebude stydět jít v létě na pláž, protože zhubnula. Váš šéf si Vás oblíbí, protože budete mít více energie (Vaši kolegové nebudou asi nadšeni). Teta Vám poděkuje za to, že ji nebolí žaludek. Tchánovi klesne cholesterol a možná nebude muset brát léky na vysoký tlak.
Řeknou to někomu? A o čem si budou povídat u kávy o polední přestávce v práci? Nebo se svojí kamarádkou?
Jsme skálopevně přesvědčeni, že osobně předaná doporučení jsou v dnešním světě zahlceném reklamou ta nejfunkčnější - říká se tomu Referenční marketing. Na referenčním marketingu vyrostl např. server Amazon.com, nebo se rozšířila e-mailová služba Google - gmail.com.

DXN Facebook Share Share on Facebook

© Copyright DXN Europe 2009.